مادرانه

عشقی بدون توقع

مادرانه

عشقی بدون توقع

سفر نامه تصویری 2 + عکسهای تولد


 


 

تولد میشا که توی کیدز کافه بود




رد راک یا همون صخره های قرمز 







لاس وگاس خیابون فرمونت که کلا کازینو و قمارخونه و رقص و اواز بود

البته جای بچه اصلا نبود برا همین من تنها رفتم ببینم چه خبره و عکس انداختم

عکسها هم اکثرا مورد دارن و نمیشه تو وبلاگ گذاشت


اینم دختر من که تموم مدت توی دیزنی لند خیار شور خرید و خورد!!!


این هم یه برگ دیگه از زندگیمون یه خاطره خوب دیگه و روزهایی که به خاطرشون همیشه خدا رو شکر میکنیم

خدا رو شکر

نظرات 6 + ارسال نظر
آشتی پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 06:54

جکش اینه:
دو تا آقا میرن اونجور جاها که تو رفتی! دختره هی داشته از میله بالا میرفته و می اومده پایین و اینور و اونور میکرده. یکی از آقاها به رفیقش میگه: پاشو بریم، زنیکه زورش نمیرسه این میله رو خم کنه!!!!!!!

اره اونجام که من رفتم دختره نمیتونست خمش کنه

دزیره شنبه 16 آبان 1394 ساعت 04:45

واقعا زیبایی رو میشه تو عکسا دید. خیلی عالی بودنتولد گل دختر مبارک کیتی دوست داره؟ من نمیدونستم. عزیز دلم دختر ناز مو فرفری. پسر آقامون هم که جنتلمنی شده عزیزمی.
دوست خوبم همیشه شادی و سلامتیتون آرزومه.

آشتی سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 10:56

حالا چه خبر بود؟ دختره بالاخره تونست میله رو کج کنه یا زورش نرسید؟

جااااان؟

آشتی سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 10:55

سلااااااام.
من چرا نیومدم اینجا؟
ای جووووووونم. من عااااااااااشق تیپ دخترتم. خدا حفظش کنه.
خانم، جای بچه ها نبود، جای مادر بچه ها هم نبود. تشریف بیارید اینور، روسریتونم بکشید جلو!! بفرمایید لطفا!

مرسی گلم تو لطف داری به دخترم
راستی چرا نیومدی مادر جات خیلی خالی بود
اخه من رفتم ببینم چه خبره بعد تذکر دادم بهشون که روسریشون رو مرتب کنن بعدشم زود اومدم بیرون قصد خیر داشتم خواهر جان...و البته فضولی

سپیده عمه آریانا دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 14:21 http://littleangle.persianblog.ir

فدای میشای نازنینم بشم با عکسهای زیباش کلی از دیدنشون لذت بردم و دلم برای چلوندن عروسک نازم ضعف کرد .... روی ماهش رو بجام حسابی ببوسید .

قربونت برم سپیده جان چشم شما هم دخملی رو ببوس

دختر بهمنی شنبه 2 آبان 1394 ساعت 07:51 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

صورتی چه به خانم کوچولو میاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.