مادرانه

عشقی بدون توقع

مادرانه

عشقی بدون توقع

سفر نامه تصویری 2 + عکسهای تولد


 


 

تولد میشا که توی کیدز کافه بود




رد راک یا همون صخره های قرمز 







لاس وگاس خیابون فرمونت که کلا کازینو و قمارخونه و رقص و اواز بود

البته جای بچه اصلا نبود برا همین من تنها رفتم ببینم چه خبره و عکس انداختم

عکسها هم اکثرا مورد دارن و نمیشه تو وبلاگ گذاشت


اینم دختر من که تموم مدت توی دیزنی لند خیار شور خرید و خورد!!!


این هم یه برگ دیگه از زندگیمون یه خاطره خوب دیگه و روزهایی که به خاطرشون همیشه خدا رو شکر میکنیم

خدا رو شکر

سفرنامه تصویری



 ادامه....


 

ساحل سانتومونیکا ....مادر پسرانه


پدر دخترانه....

این سگ هاسکی رو توی پارک کنار ساحل دیدیم میشا به سرعت خودشو انداخت روش!

اینقدر هم این سگ قشنگ و نرم بود که من خودمم عاشقش شدم

اینهم یکی از ستاره های خیابون هالیوود

اینجا هم دستنوشته هاشون و اثر دست و پای هالیوودیها بود اینا قدیمیتر بودن

اون دور هم همون ساین معروف هایوود هست میخواستیم بریم نزدیک

ولی بهمون اجازه ندادن ظاهرا ملکهای شخصیشون اونجاست


این خانمه یه مار واقعی دور بدنش بود من که وحشت کردم از دبدنش

این کاراکترها رو توی همه خیابون میشد دید هموشون هم برا عکس

گرفتن دو دلار میگرفتن 

من عاشق این پلیس دوچرخه ایها شدم خیلی باحال بودن

عکسهای لاس وگاس و گرند کنین رو توی پست بعد میزارم

سفرنامه

این سفر قرار بود تابستون انجام بشه ولی به دلایلی نشد و الان قسمت شد و رفتیم

خدا رو شکر خیلی خوب بود و به بچه ها حسابی خوش گذشت مخصوصا اون قسمت دیزنی لند

که هر دو خیلی کیف کردن . دیزنی لند دو قسمت داره که یکیش اصلا به درد نوجونها نمیخوره خیلی

بچگونه هست و تموما برا کارتونهای دیزنی هست این بود که ما دو گروه شدیم اهورا و بابا جان

رفتن اونوری و من و میشا هم رفتیم سراغ مینی و میکی و گوفی و نمو و .....

برنامه سفرمون هم چهار روز اول لس انجلس بودیم که هتل رو توی سانتومونیکا گرفتیم

که ساحل بود و بسیار زیبا بعد دو روز رفتیم داخل دیزنی لند که راحت باشیم اونجا

برا رفتن و اومدن به محوطه بازیها

بعدش رفتیم لاس وگاس برا دو روز و گرند کنین هم اونجا بود که رفتیم بعد هم برگشتیم 

یک شب دیگه لس انجلس و برگشت به سئول

از همون ورودمون ماشین کرایه کرده بودیم که تحویل گرفتیم از فرودگاه و همین کل سفر 

رو خیلی راحت کرد برامون 

این اولین سفرمون بود به امریکا و هممون واقعا دوست داشتیم اونجا رو زندگی خیلی

راحته همه چی در دسترسه گرون هم نیست شهرها بزرگن خیابونها و جادهای شهری بزرگ 

و پهن هستن خرید کردن فوق الهاده راحت و همه چی اسون پیدا میشه

هوای کالیفرنیا عالی بود البته همه جا شبیه نیست ولی این جاهایی که ما رفتیم

عالی بود اسمون ابی و هوای معتدل 

کنار اینها بافت شهرشون همش اپارتمان و شلوغ نیست وسعت مناطق خونه و ویلاش 

خیلی بیشتره چون زمین خیلی دارن برا همین هوای خیلی تمیزی داره

فکر کنم شهرهایی مثل نیویورک یا واشنگتن شلوغتر و پر ترافیکتر باشه البته.

کنار این زیبایها و مزایا امنیت به نظرم خوب نبود البته شاید حس شخصی بود

شاید برا اینکه من با کره مقایسه میکنم ولی در کل به چشمم اومد این قضیه

هم تعداد کاتن خوابها و گداها خیلی زیادن هم تعداد مکزیکیها که همه جا بودن

البته نه اینکه ادمهای بدی باشن ولی خاص بودن دیگه یه جورایی مثلا چند بار

دیدیم که توی سوپرها چیزی میخوردن و قوطی یا پاکتش رو همونجا میزاشتن 

یعنی پولشو نمیدادن یا بچه هاشون تموم تسترها رو غارت میکردن

در کل خوب بود و خدا رو شکر که به خوبی هم رفتیم و اومدیم

پست بعدی هم سفر نامه تصویری....