مادرانه

عشقی بدون توقع

مادرانه

عشقی بدون توقع

سفرنامه تصویری



 ادامه....


 

ساحل سانتومونیکا ....مادر پسرانه


پدر دخترانه....

این سگ هاسکی رو توی پارک کنار ساحل دیدیم میشا به سرعت خودشو انداخت روش!

اینقدر هم این سگ قشنگ و نرم بود که من خودمم عاشقش شدم

اینهم یکی از ستاره های خیابون هالیوود

اینجا هم دستنوشته هاشون و اثر دست و پای هالیوودیها بود اینا قدیمیتر بودن

اون دور هم همون ساین معروف هایوود هست میخواستیم بریم نزدیک

ولی بهمون اجازه ندادن ظاهرا ملکهای شخصیشون اونجاست


این خانمه یه مار واقعی دور بدنش بود من که وحشت کردم از دبدنش

این کاراکترها رو توی همه خیابون میشد دید هموشون هم برا عکس

گرفتن دو دلار میگرفتن 

من عاشق این پلیس دوچرخه ایها شدم خیلی باحال بودن

عکسهای لاس وگاس و گرند کنین رو توی پست بعد میزارم

نظرات 8 + ارسال نظر
Samira پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 06:13

خیلی با حالی مادررررر دوست دارم شاد باشی همیشه

ممنونم گلم شما هم خوشبخت باشی انشاله

سر سبزی دشت چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 08:26

سلام به تو مادر عزیز امیدوارم که همیشه سفر های خوبی داشته باشی

سلام عزیزم ممنونم انشاله شما هم خوش و خرم و سلامت باشید

آدیگل چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 10:13 http://pichokham.blogfa.com

دل که همیشه تنگ هست بانوی مهربانم:*
ان شاء الله همیشه به سفروخوشی:)

انشاله دلتنگیهات تموم میشه عزیزم ...انشاله
ممنونم

دزیره سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 07:34

من نمیدونستم اینجا هم هست مبارکه اسباب کشی.عکسا هم که عالی بودن مخصوصا مادر و پسری ها میشا هم با اون سگ که شبیه گرگ بود خیلی با مزه باهم ارتباط برقرار کردن

اره عزیزم پست اخر رو گذاشته بودم مامانی تنبلی شدی ها چرا وبلاگ شاپرک رو نمینویسی دیگه؟
مرسی گلم لطف داری

دختر بهمنی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 05:34 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

قالب جدید مبارک

ممنون گلم ولی نتونستم ادامه مطلب بزارم برا عکسا حالا وقت لازمه تا با بلاگ اسکای دستم راه بیافته

به به چه عکسهای زیبایی . کلی از دیدن عکسهای مادر پسرانه و پدر و دختری لذت بردم .
الهی همیشه خانواده چهار نفره تون در کنار هم سرشار از عشق و شادی و خوشبختی باشه .
بووووووووووووووووووووس به روی میشای نازنینم

مرسی عزیزم لطف داری به ما امیدوارم شما هم همیشه شاد باشید

دختر بهمنی شنبه 18 مهر 1394 ساعت 11:51 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

بانو پسرتون چه قدی کشیده ؟تو عکسا کوچولو تر بنظر میرسید! میشام بزرگ شده!واقعا بچه ها چه زود بزرگ میشن...داداش کوچولوی منم روز به روز قد میکشه با اینکه اختلاف سنیمون زیاده ولی دیگه چند سال بعد فک کنم منم رد کنه ...
میگن مامانای ایرانی خوشگلن شمام عین مامان من نمونه ی بارز شین...

اره قربونت برم پسرکم قد بلنده اتفاقا همون جا هم که بودیم خب نباید تو امریکاییها خیلی بلند به نظر میاومد ولی هر جا ازش پرسیدن چند سالته با تعجب میگفتن 14؟؟؟ قربونش برم هنوزم جا داره
خدا نگهدار داداش گلت و مامانت هم باشه با این خواهر و دختر ماهشون

آشتی شنبه 18 مهر 1394 ساعت 11:14

سلام عزیز دلم.
آخیییییی جای مهدی خالی بوده. ایشالا همیشه خوش باشین.
خدا رو شکر رفتین اونجا و حسابی بهتون خوش گذشته.
قربونت برم. البته قبلا هم دیده بودمت ولی اینجوری خیلی باحال و مهربونی. ایشالا خانواده چهار نفری تون همیشه خوشبخت و شاد و سلامت باشید.

مرسی گلم تو اطف داری
اره جای اقای مهدی خالی دوست داره اونجا رو؟ من خودم اصلا تصورم اینجوری نبود راستش فکر میکردم خیلی شلوغ و درهم برهمه ولی نه خیلی وسیع و اروم بود
انشاله خونواده سه نفری و در اینده با دوتا خواهرای مانی پنج نفری شما هم خوشبخت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.