مادرانه

عشقی بدون توقع

مادرانه

عشقی بدون توقع

روزمره

از وقتی میشا رفته کلاس بالاتر ( دایناسور ) تعداد پلی دیتها یا همون قرار بازی تو خونه دوستاشون

خیلی بیشتر از قبل شده تقریبا هر هفته دو تا تا الان چهار بار هم خونه ما بوده!

جالب اینه که همه دوستاش خونه ما رو بیشتر از جاهای دیگه دوست دارن اینم از شانس منه والا

دفعه قبل که پلی دیت داشتن میشا از اتاقش اومد بیرون و گفت مامان ما با هم حرف زدیم

یعنی با دوستاش بعدش تصمیم گرفتیم که همه امشب اینجا بخوابن ای جاااان یعنی تصمیم کبری

گرفته بودن برا من دیگه کلی باهاش حرف زدم که امکان نداره و بعد دوستاش رو فرستادیم رفتن

هفته اینده تعطیلات عید کره ای هست پنج روز مدرسه تعطیله با اخرهفته میشه یک هفته ما هم

احتمالا بریم سفر انشاله

اهورا کلاپ دوچرخه سواری ثبت نام کرده الان هم مدام با دوچرخه میره مدرسه انشاله که این 

علاقه اش هم از اون مدلای دو سه ماهه نباشه و ادامه بده

بابایی خونمون برگشتن خدا رو شکر بچه ها خوشحالن مخصوصا میشا که کلا دوباره چسبیده بهش

میخوام لباسهای تابستونی خیلی خنک و بندی رو جمع کنم ولی یه حسی نمیزاره هر چند میدونم

که دیگه هوا رو به سردی میره ولی دوست ندارم جمعشون کنم کاش یه ذره دیرتر شروع شه امسال

خدا رو شکر برا همه داشته هامون همین که تو سرما هم لباس گرم داریم هم خونه خدا رو شکر

خدا خودش به داد اون بنده ایی برسه که اواره کوه و بیابون شدن اونها چی بگن.....


نظرات 6 + ارسال نظر
آشتی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 06:14

سلام عزیز دلم.
من عاشق استیل صورت دخترتم. یه گوله نمکه ماشاءالله که البته به خودت رفته.
چه خوب که از الان عادت کنه به دوچرخه. من که اینقدر دوست دارم. کاشکی میشد با دوچرخه بیام سر کار ولی اگه اینجوری بود، باید روزی سه ساعت می اومد و سه ساعت هم برمیگشتم. تازه قطعا مانی و کیفها و کوله ها هم رو دوشم بود!!! ول کن من با ماشین میام!!!
ای جان ای جان ای جان. تصمیم گرفته اند شب بمونند. چقدر هم که تصمیمشون محلی از اعراب داشت!!!!!!

سلام عزیز دلم خوبی؟ قربونت برم تو خیلی لطف داری به ما
اره من خودمم دوست دارم که بره دوچرخه سواری فک کن مدرسه 19 تا کلوپ داره از ستاره شناسی تا زیست شناسی و فیزیک و .. اهورا کلاب دوچرخه رفته و ساخت انیمیشن یعنی این عشق به درس خوندنش تو حلق من
قربونت تو همون ماشین هم کمته با اونهمه کار و خریدت باید نیسان ببری والا
هههه اره همینم مونده بچه پنج ساله ها رو شب نگه دارم خونه مون هی وای

دختر بهمنی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 04:37 http://dokhtarebahmani.blogsky.com/

چه روزمرگی های شیرینی...
خدا روزاتونو خالی از این دغدغه های دوست داشتنی نکنه...

انشاله همه خونه ها پر از شیرینی و برکت باشن عزیزم انشاله تو هم موفق و شاد باشی همیشه

زینب دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 20:35 http://z-banoo.blogfa.com

سلام مادر جون
خوبید؟
از وقتی بلاگفا اون جوری شد دیگه ن میشد بیام بلاگفا ن حوصله ی بلاگفا رو داشتم ولی دلم براتون ی ذره شده بود
راستش دیگه از بلاگفا خوشم نمیاد
ولی میام بهتون سرمیزنم و میخونمتون اخه بس ک مهربونی و خوبی ادم دلش نمیاد بهت سر نزنه
انشالله همیشه خوب باشید

الهی فدات شم منم دلم برات یه ذره شده بود این بلاگفا خیلی زد تو حال و هوای من اون یه سالی که از نوشته هام پرید خیلی ناراحتم کرد
تو خودت عشقی که گلم

سپیده عمه آریانا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 11:17 http://littleangle.persianblog.ir

ااااااااااااااااااااااااای جونم از بس که شما مهربونی و خونه تون پر از مهر و انرژی مثبته همه یچه ها ترجیح میدن خونه شما بمونند .
انشااله اهورا جون موفق باشه .
خوشحالم که بابا خونه برگشتند همه مخصوصا میشای نازم از دلتنگی دراومدند . الهی همیشه کنار هم سلامت و دلشاد باشید .
امیدوارم روزهای زیبایی در پیش و روتون باشه و شادی مهمون همیشگی خونه تون باشه .
بوووووووووووووووووووووووووس به روی ماه میشا گلی و مامی مهربونش

ممنون از لطفت سپیده جان راستش ما خونه مون هم به مدرسه خیلی نزدیکه برا همین همه راحتن برا دنبال بچه ها اومدن اینه که ترافیک خونه ما زیادتره
انشاله شما هم همیشه سلامت و شاد باشید کنار اون دخملی عشقولی

shadi یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 09:01

مرسیییییی مهربون
بوووس

shadi جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 15:49

خو مادر اینقدر خوبی که همه میخوان خونت بمونن دیگه,,میگم همیشه وقتی می خونمت میگم چه صبور و طاقتی داری تو غربتی ایشالا همیشه اینجوری بمانی,یه روز اگه دوس داشتی واسمون تعریف کن چیشد رفتی,,چجوری رفتی..خاطره عروسیتونم بگید..البته فقط یه پیشنهاده,,جوجهاتو و خود مهربونتو میبوسم از رشت

قربونت برم تو که خیلی مهربونتری عزیزم
شادی جون اومدنمون دلیل خاصی نداشت فقط اتفاق بود یه پیشنهاد برا کار تو دبی بعدم از همون دبی به کره و ....دیگه موندیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.