مادرانه

عشقی بدون توقع

مادرانه

عشقی بدون توقع

تخت خواب چهار نفره

دیشب دیر خوابیدیم چون تعطیلات 5 روزه عید چینی هست و بچه ها برنامه خوابشون بهم ریخته ست

میشا معمولا پیش باباش میخوابه بعد منتقل میشه به تختش دیشب هم همینطور بود بعدش اهورا اومد

شدیم چهار نفر روی تخت ...بابا بعد میشا بعد اهورا اخر من این یعنی اینکه میشا از من دور بود

میشا: اهورا چه بوی خوبی میده.....اهورا موهات چقدر قشنگه....وای اهورا موهاش بوی خوبی میده

اهورا تو قدت بلنده.....و چندین جمله دیگه در راستای خود شیرینی...حالا چرا؟ چون یک دست و یک پاش

رو از روی اهورا رد کرده بود که برسه به من !!! تموم تلاشش این بود که اهورا چیزی بهش نگه 

دلم خیلی براش سوخت نمیدونم به چی فکر میکرد شاید فقط حسادت بود

البته که بعد از ده دقیقه دوتاشون پرتاب شدن تو تخت خودشون 

این تعطیلات مهمون داشتیم یه خونواده چهار نفره دو روز هم موندن خونمون اولین بار بود که همو میدیدیم

از دوستان کاری همسر جان بودن که یه شهر دیگه توی کره زندگی میکنن خوب بود و خوش گذشت

فردا هم پایان تعطیلاته و انشاله زندگی به حالت اول برمیگرده

امروز ماشینم توی پارکینگ فروشگاه پارک بود بهم زنگ زدن و گفتن بیا توی پارکینگ مشکلی پیش اومده

رفتم دیدم سپر ماشینم خط افتاده همون اقایی که زنگ زده بود با خانمش میخواستن پارک کنن که مالیده بودن

به ماشین بنده.....اینم حسن ختام تعطیلات عید چینی البته که بیمه کاور میکنه ولی کلا حال گیری بود

انشاله که سال عالی باشه برا همه 

خدا رو شکر برا همه نعمتهاش

نظرات 9 + ارسال نظر
سپیده عمه آریانا دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 08:48 http://littleangle.persianblog.ir

اااااااااااااااااااای جون دلم قربون میشای نازم و احساسات خواهرانه اش . خوشحالم که تعطیلات خوب و خوشی رو داشتید ...
انشااله که دیگه چنین اتفاقاتی برای ماشین تون بوجود نیاد . شادی مهمون همیشگی خونه تون

خواهرا همیشه مهربونن بعدم میشن یه عمه سوپر مهربون مثل خودت

سپیده عمه آریانا دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 08:47 http://littleangle.persianblog.ir

اااااااااااااااااااای جون دلم قربون میشای نازم و احساسات خواهرانه اش . خوشحالم که تعطیلات خوب و خوشی رو داشتید ...
انشااله که دیگه چنین اتفاقاتی برای ماشین تون بوجود نیاد . شادی مهمون همیشگی خونه تون

دختر بهمنی یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 17:40 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

پس منهای تصادف جزئی خوش گذشته :)
چه خوب مهمون :)

خدا رو شکر بد نبود البته تا هوا از این سرما در بیاد من خوب خوب نمیشم

فرزانه شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 13:26

ممنون دوست خوبم

فرزانه شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 06:42

چه تعطیلات جالبی! عید چینی! زندگی در کره چه جوریه؟ من سبک نوشتنتون رو خیلی دوست دارم کاش عکس بیشتری بذارید ممنون

سلام فرزانه جان خوبی؟ والا خیلی کلی سوالت کره در کل جای خوب و به خوبتر نزدیکتر البته برا زندگی هست دلیلش هم امنیت بالا نبودن مواد مخدر و تمیزی و مدرن بودن زندگی هست ولی گرونه اگر بخواید از مدرسه اینترنشنال استفاده کنید البته
زمستونهای بدی داره که اونهم فقط من باهاش مشکل دارم بقیه راحتن
چشم عکس هم میزارم

shadi جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 00:16

madar jaaan.misha yani awlie...cheqad farhangeshon doroste khodaro shokr kon jasi k zade miad sedat mikone inja mizanan dar miran:)) mibosamet mami

اره عزیزم خب هیچکس از جیبش پول نمیده برا همین فورا زنگ میزنن به بیمه و تموم میشه بعدشم اکثر ماشینها اینجا دوربین دارن برا همین نمیشه دررفت
ممنون از بودنت عزیزم

اتشی برنگ آسمان پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 14:48 http://atashibrangaseman.blogsky.com

خدا رو شکر مه تعطیلات خوبی داشتی عزیزم
سپر فدای سرت

قربون برم عزیزم اره فرداش دادم سرویس 4 ساعت بعدش نو نوار تحویلم دادن خدا رو شکر

Samira پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 08:39

سلام مادر مهربون و خوشگل. برا خودت و خونواده گرمت آرامش و شادی میخوام. خیلیم بهت حسودی میکنم که تو کره زندگی میکنی ولی شما حسودیت نشه که من تبریزم.

سلام عزیزم ممنونم از لطف و مهربونیت والا الان من به هر کی هر کجای ایران باشه حسودی میکنم دلم تنگه سمیرا جون کاش تبریز بودم

دزیره چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 07:16

الهی میشا.از یه طرفی هم دوست داره به دنیای رمزآلود نوجوونی اهورا نفوذ کنه.
انشالع که ماشینت زودی درست بشه. و روزای آرومی داشته باشی عزیزم

مرسی عزیزم مهربون همیشگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.